Firma FERRO S.A. została laureatem programu Laur Konsumenta i Klienta 2009. Już po raz trzeci zdobyła zaszczytne wyróżnienie “LAUR KONSUMENTA 2009” plasując się na pierwszym miejscu w kategorii “Technika Sanitarna”. Oznacza to dla FERRO – wielokrotnego laureata programu i równocześnie marki, która uzyskała najlepszy wynik – przyznanie godła “GRAND PRIX LAUR KONSUMENTA 2009”.

Laur Konsumenta i Klienta to największy program konsumencki w kraju organizowany przez Grupę Media Partner – wydawcę między innymi Rzeczy o Biznesie (Rzeczpospolita) oraz Przeglądu Gospodarczego (Gazeta Prawna). Pozwala wyłonić marki najbardziej cenione i rozpoznawalne przez Polaków. Wyróżnienia w konkursie są tym bardziej cenne, gdyż tak naprawdę stanowią nagrodę przyznaną przez polskiego konsumenta – wyboru najwyżej cenionych produktów i usług dokonują sami klienci.
Tytuł LAUR KONSUMENTA 2009 dla FERRO S.A. uwiarygodnia silną pozycję firmy na rynku, podkreśla wysoką jakość oferowanych produktów, a także jest solidną rekomendacją dla mocnej marki.
REKLAMA
Seria baterii łazienkowych ANCONA firmy FERRO S.A. została nagrodzona godłem ODKRYCIE ROKU przyznanym przez organizatora konkursu Laur Konsumenta i Klienta 2009
Godło nadane przez Grupę Media Partner jest dowodem uznania wysokiej jakości produktu, potwierdzeniem znajomości marki, a także wyrazem dobrej opinii jaką marka ta cieszy się wśród Polaków.
Tym samym prestiżowe wyróżnienie jest znakiem wysokiej pozycji FERRO S.A. w gronie liderów rynku armatury.
Dodaj komentarz