W dzisiejszej sytuacji rynkowej bardzo często dla klienta indywidualnego liczy się nie tylko cena urządzenia, ale także doświadczenie, posiadane certyfikaty i jakość usług świadczonych przez firmę instalacyjną. Bardzo często świadomy klient szuka informacji nie tylko na temat produktu i marki urządzeń, ale również opinii o wykonawcy. Chce skorzystać z usług firmy z polecenia, aby mieć pewność, że jego instalacja będzie wykonana poprawnie i będzie działać przez lata. Sam również chce móc polecać wykonawcę dalej, swojej rodzinie i przyjaciołom.
Firma Daikin posiada nie tylko doskonałą jakość produktów, japońską technologię i wysoką renomę, ale jest także przygotowana do profesjonalnej współpracy z Partnerami biznesowymi. Firmy przystępujące do współpracy z Daikin, lub współpracujące mogą liczyć na wsparcie, oraz szereg usług i narzędzi wspomagających ułatwiających przedstawienie oferty konsumentowi.
Przede wszystkim profesjonalna obsługa i opieka zapewniana przez Inżynierów Sprzedaży.
W 15 na 16 województw firma Daikin posiada dedykowanego na ten region Inżyniera Sprzedaży, który jest pierwszym punktem kontaktu dla Instalatora.
REKLAMA
Serwis i wsparcie serwisowe.
Dla pomp ciepła powietrze-woda firma Daikin już od 2017 zapewnia usługę serwisu fabrycznego. W cenie urządzenia oferowane jest fabryczne uruchomienie i przejęcie opieki serwisowej nad pompą ciepła, oraz wprowadzenie urządzenia do bazy SBM (Stand By Me by Daikin). Zapewnia to spokój dla Instalatora i pewność, że konsument będzie miał zapewniony serwis producenta 24/7. Ponadto program ten jest możliwością rozwoju dla firm, które chciałyby świadczyć usługi serwisowe i przystąpić do programu serwisu fabrycznego Daikin. Szczegóły programu: https://www.daikin.pl/pl_pl/serwis/ fabryczny-serwis-pomp-ciepla.html.
Profesjonalne szkolenia w trzech lokalizacjach w Polsce.
Daikin posiada 3 Centra Szkoleniowe, gdzie prowadzone są szkolenia techniczne i serwisowe: w Poznaniu, Krakowie i Warszawie. Każde Centrum jest wyposażone w urządzenia, które w większości można uruchomić. Ponadto w Warszawie znajduje się także Daikin Inspiration Park, czyli wyjątkowa przestrzeń, przygotowaną pod spotkania z inwestorami, które przybliży każdego do marki Daikin. Zachęcamy do zarezerwowania odwiedzin z Państwa klientami, aby zobaczyć i dotknąć urządzenia. Jeżeli nie mogą Państwo wybrać się osobiście polecamy wirtualny spacer: https://my.matterport.com/show/?m=iWG5wiaZ3Kz
Narzędzia doborowe.
Daikin zapewnia szereg narzędzi wspomagający dobranie systemu dla konsumenta, np. program HSN, czyli Heating Solution Navigator który służy do kalkulacji doboru pompy ciepła powietrze-woda, czy Multi Tool – program do doboru systemu pompy ciepła powietrze- -powietrze typu Multi. Z każdego programu mogą Państwo wydrukować raport doborowy i przesłać go razem z oferta do konsumenta.
Zakupy w e-sklepie Daikin.
Po doborze systemu można wygodnie złożyć zamówienie w e-sklepie Daikin 24/7. E-sklep oferuje także dodatkowy rabat w koszyku za samodzielne złożenie zamówienia, poza tym mogą Państwo przygotować oferty bezpośrednio dla Państwa klientów. https://www.daikin.pl/pl_pl/installers/e-sklepdaikin.html
Aplikacje Daikin – Daikin 3D, Onecta.
Daikin 3D to aplikacja do wirtualnej prezentacji urządzeń rezydencyjnych (pompy ciepła, klimatyzacja, oczyszczacze) bezpośrednio w domu u klienta. https://www.daikin.pl/pl_pl/klienci/software-downloads/daikin-3d-app.html Daikin Onecta to aplikacja do sterowania i monitorowania urządzeń rezydencyjnych bezpośrednio z telefonu. Zachęcamy do wypróbowania trybu demonstracyjnego aplikacji, która jest możliwa do włączenia nawet, jeżeli jeszcze nie posiadają Państwo urządzeń Daikin. Można bez kosztowo wypróbować aplikację i zobaczyć jakimi parametrami możemy sterować oraz jak wygląda sama aplikacja – należy pobrać aplikację, klikdodatnąć „dalej” i kolejno „więcej opcji”, gdzie wybieramy „przejdź do trybu demonstracyjnego”. https://www.daikin.pl/pl_pl/grupy-produktow/klimatyzacja-system-sterowania/ onecta.html
Platforma Stand by me (SBM).
Z tego portalu Instalatorzy mogą zarządzać wszystkimi swoimi instalacjami Daikin, otrzymywać powiadomienia o zbliżających się przeglądach i jednocześnie oferować swoim klientom dostęp do platformy, aby oni również otrzymywali przypomnienia oraz mogli korzystać z usług dodatkowych i możliwości wykupienia dodatkowej gwarancji. Podsumowując przy wyborze Partnera do współpracy biznesowej warto przede wszystkim szczegółowo zastanowić się nad swoimi oczekiwaniami od marki, nie tylko w zakresie oferowanych urządzeń, ale także usług i innego rodzaju wsparcia, wspomagającego zdobycie i przekonanie klienta do swojej oferty. W obecnej sytuacji rynkowej dodatkowe usługi i możliwości zaczynają odgrywać coraz większa rolę w przekonaniu konsumenta.
Zachęcamy do kontaktu z Daikin: tel. 22 319 90 01 e-mail:kontakt@daikin.pl www.daikin.pl
Magdalena Sawicka-Balcerzak
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.