Grand Prix „Laur Konsumenta 2010” dla FERRO S.A.

Firma FERRO S.A. już po raz czwarty zajęła I miejsce w programie „Laur Konsumenta 2010” w kategorii Armatura Łazienkowa, otrzymując prestiżowe złote godło „Laur Konsumenta 2010”. Nagroda, co warto podkreślić, przyznawana firmie nieprzerwanie od 2007 roku, tym razem przyniosła laureatowi również zaszczytny tytuł GRAND PRIX „LAUR KONSUMENTA 2010”.

grand-prix-laur-konsumenta-2010-dla-ferro-s.a.

„Laur Konsumenta i Klienta” jest największym programem konsumenckim w kraju, badającym poziom powszechnej znajomości i popularności marek, produktów i usług. O przyznaniu nagrody decydują sami konsumenci, oddając swoje głosy w sondażach: bezpośrednim, telefonicznym i internetowym.
Dziękując za zaufanie, jakim Klienci obdarzają naszą markę, cieszymy się z otrzymanego złotego godła oraz tytułu Grand Prix. Nie ma lepszej rekomendacji dla produktów i marki FERRO – każda opinia zadowolonego Klienta oznacza, że właściwie dbamy o Jego potrzeby, a udoskonalając ofertę produktową, stawiamy na jakość, wzornictwo i innowacyjne rozwiązania – mówi Aneta Raczek, Prezes Zarządu FERRO S.A.
Źródło: Ferro

REKLAMA


«
»

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *