Inwestor i nowe plany wydawnictwa Login Media

Wydawnictwo Login Media, po 10 latach efektywnego rozwoju, stawiając na dalszy rozwój portfolio, podpisało umowę z nowym inwestorem. Dzięki uzyskanym w ten sposób funduszom, spółka ma szansę na realizację nowych projektów czyli dalsze budowanie przewagi rynkowej. W dalszej perspektywie konsorcjum planuje dalsze wzmocnienie kapitału, nie wyklucza wejścia na NEV Connect. Dzisiaj już, zmienia nazwę swojej spółki, na nazwę kojarzoną w branży „Grupa e-budownictwo.pl”.

inwestor-i-nowe-plany-wydawnictwa-login-media

Wydawnictwo Login Media z powodzeniem funkcjonuje na rynku od 2001 roku, tworząc niepowtarzalne projekty wydawnicze dedykowane branży budowlanej. Pierwszym z rodziny był serwis e-dach.pl. Dzisiaj w grupie serwisów dla specjalistów znajdziemy w sumie osiem profesjonalnych witryn poświeconych poszczególnym dziedzinom związanym z powstawaniem nowych inwestycji i aranżacji wnętrz oraz dwa fora branżowe. Najnowszymi projektami uruchomionymi przez wydawnictwo są  portal e-ogrodek.pl oraz forumogrodowe.pl.

Przez te wszystkie lata charakterystyczne serwisy z przedrostkiem „ e” w nazwie zyskały szerokie grono lojalnych czytelników, dzisiaj stanowią grupę ponad miliona unikalnych użytkowników.

REKLAMA


Cenione w branży są także tytuły drukowane tworzone przez ekspertów z Login Media. Należą do nich m.in.: „Przegląd Dachowy e-dach.pl”, „Instalacje grzewcze” czy „Okna prawidłowo zamontowane”. Login Media jest także wielokrotnym laureatem prestiżowych nagród za najlepsze strony w polskim Internecie.

– Pozyskanie inwestora  przyspieszy nasz rozwój. To świadomy krok. Nowy udziałowiec, który objął 10% udziałów, zapewni Wydawnictwu dostęp do nowych funduszy dzięki czemu będziemy mieli większą możliwość rozwoju. Pozyskany kapitał (środki wniesione przez nowego udziałowca) przeznaczymy na sfinansowanie nowych projektów oraz penetracje rynku – mówi Przemysław Kalicki Prezes Zarządu Grupy e-budownictwo.pl.  Nie wykluczamy też wejścia na NEV Connect. Dzisiaj by z sukcesem realizować przedsięwzięcia, trzeba być zawsze krok do przodu, często niezbędny jest także dodatkowy kapitał – dodaje.

Wydawnictwo na bieżąco stara się obserwować rynek, wyznaczać trendy ale także weryfikować swoją pozycję i osiągane wyniki. Dlatego na podstawie wyników badań zrealizowanych pod koniec 2010 roku, mających na celu sprawdzenie rozpoznawalności marki Login Media i Grupa e-budownictwo.pl, Zarząd Spółki jednocześnie ze zmianą struktury własnościowej i wdrażaniem kolejnych planów, podjął decyzję o zmianie nazwy.

– Od wielu lat nasza firma nosiła nazwę Login Media Sp. z o.o., jednak zarówno rynek jak i większość Klientów kojarzy nas z nazwą Grupa e-budownictwo.pl. Postanowiliśmy zatem  ujednolicić nasze nazewnictwo i zmienić nazwę spółki na taką pod którą kojarzą nas od lat Klienci – dodaje Kalicki.

Więcej informacji: www.e-budownictwo.pl

«
»

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *