Grundfos wprowadza nową strategię 2025

    W tym roku Grundfos obchodzi 75-lecie swojego istnienia. Od momentu założenia wielokrotnie się zmienialiśmy w celu zapewnienia firmie sukcesu. Teraz nie jest inaczej, podejmujemy ważne kroki, aby aktywnie wdrażać naszą Strategię 2025 i lepiej realizować cel, którym jest bycie pionierem oferującym nowe rozwiązania odpowiadające na światowe wyzwania związane z niedoborem wody i zmieniającym się klimatem oraz połączonej z tym jakości życia ludzi.

    nowa strategia 2025 firmy grundfos na 75 lecie istnienia - Grundfos wprowadza nową strategię 2025

    Potrzeby klientów ciągle się zmieniają. Reagując na trendy rynkowe musimy nieustannie dążyć do tego, aby robić wszystko lepiej, szybciej i prościej. Jednocześnie wykorzystujemy nowe możliwości – otwierają się przed nami potężne narzędzia cyfrowe, inwestujemy w innowacje w celu wprowadzania nowych rozwiązań rynkowych.

    Grundfos jest w dobrej kondycji finansowej. W roku 2019 zarówno nasze wyniki finansowe i wskaźniki zadowolenia pracowników jak i klientów, były rekordowo wysokie. Również w roku bieżącym, pomimo pandemii COVID-19, pozostają solidne. To daje nam mocną podstawę dla wprowadzenia zmian, które są zgodne z naszą strategią.
    Podejmujemy program globalnej transformacji – być może najbardziej znaczący w 75-letniej historii firmy (a także w 25-letniej historii Grundfos w Polsce) – aby wzmocnić swoją pozycję jednej z wiodących światowych firm w dziedzinie technologii wodnych.

    Nasza Strategia 2025 zakłada, że będziemy:

    reklama

    nowa strategia 2025 firmy grundfos na 75 lecie istnienia1 683x1024 - Grundfos wprowadza nową strategię 2025
    Robert Dudzik
    Dyrektor Zarządzający Regionem Europa Północno-Wschodnia
    • lepiej reagować na potrzeby klientów,
    • zwiększyć transparentność naszych działań,
    • przyspieszać powstawanie innowacyjnych produktów i rozwiązań,
    • brać odpowiedzialność za pełną realizację projektów od początku do końca.

    W związku z tym tworzymy nową strukturę organizacyjną z myślą o klientach.

    Zamierzamy przeprojektować naszą strukturę i podstawowe działania wokół pięciu globalnych jednostek operacyjnych, zorientowanych na różne segmenty klientów:

    • Budownictwo Użyteczności Publicznej,
    • Budownictwo Mieszkaniowe,
    • Przemysł,
    • Gospodarka Wodno-Ściekowa
    • Serwis.

    Każda z tych jednostek umożliwi koncentrację na specyficznych potrzebach klientów danego segmentu. Wierzymy, że taka organizacja zapewnia lepsze i sprawniejsze działanie.
    Transformacja organizacyjna rozpocznie się 1 stycznia 2021 r.

    Robert Dudzik
    Dyrektor Zarządzający Regionem Europa Północno-Wschodnia

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here