Obecnie branża sanitarna staje przed dużym wyzwaniem. Z powodu problemów środowiskowych i zmian demograficznych rosną oczekiwania konsumentów w zakresie designu oraz funkcjonalności w przestrzeni domowej. To z kolei wiąże się z wyborem bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań, których montaż może być bardziej czasochłonny.

Średnio 65% firm instalacyjnych traci zlecenia z powodu zbyt małej liczby pracowników, a instalatorzy nie są w stanie sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na swoje usługi.
Rosną także oczekiwania konsumentów wobec architektów oraz projektantów wnętrz. Dlatego właśnie marka GROHE stworzyła subbrand GROHE Professional, którego celem będzie ułatwienie pracy wszystkim profesjonalistom poprzez dostosowanie oferty produktowej i usług do ich potrzeb. To przede wszystkim dedykowane portfolio, które obejmuje kultowe już rozwiązania marki, w tym wydajne w instalacji rozwiązania podtynkowe. Dodatkowo w nowej ofercie GROHE znalazły się również usługi i szkolenia obejmujące przede wszystkim program GROHE GIVE, stworzony z myślą o młodych ludziach zainteresowanych wyborem zawodu instalatora jako ścieżki swojej kariery.
GROHE Professional jest sposobem producenta rozwiązań sanitarnych do kuchni i łazienki na to, by pozostawać o krok przed konkurencją i torować drogę do przyszłości branży.
A wszystko to w ramach codziennego wsparcia dla partnerów marki: instalatorów, architektów, projektantów wnętrz oraz salonów sprzedaży i inwestorów.
Źródło: Grohe
REKLAMA
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.